KediAnnesi321 Burun tıkanıklığına bi çözüm bulabilen var mı ? Ben şu yastığa damlatılan damlalardan falan da denedim ama bi işe yaramadı ağzım yaralarla doldu artık kuruluktan, sürekli ağzımdan nefes almak zorunda kalıyorum çünkü. Önerileriniz var mı ?
Alan_Yeliz KediAnnesi321 ayy bende bu ara çok yaşamaya başladım yaaa çok fena ben mecbur kaldığım zamn mecbur burun spreyi sıkıyom başka türlü asla acilmiyo
Nesoruyon KediAnnesi321 tuz lambası dene canm bende alacağım en kısa zamanda ins aynı durumdayım gece oldumu isgence resmen birde oturarak uyuyorum yastığı yüksek te tutup bu süreç baş ağrısı da yapıyor malesef
KediAnnesi321 Meryeminannesi20 öyle bi tıkanıklık değil ya sekresyon yok ödemden muhtemelen :( nefes alamıyorum
KediAnnesi321 Nil00 damarların çatlıyo olabilir gebelikte normal kabul ediliyo diye biliyorum ama bi druna danış istersen
Nk147 KediAnnesi321 KediAnnesi321 benimde burnum estetikli bu yakşaık bir yıldır ama dediğin gibi benimde kan geliyor bilmiyorum hamileliktenmi estetikten mi
KediAnnesi321 Nesoruyon aynen öyle inanılmaz baş ağrısı oluyo.. zaten yattığım yerde rahat edemiyorum bi türlü dön dön dön… bi de nefes alamayınca geceler haram oluyo 😅
KediAnnesi321 Nesoruyon tuz lambasını bi arkadaşım denemişti gebeyken hiç tavsiye etmedi bi işe yaramıyo dedi, hatta o baya sey denedi buhar makinesi falan da aldı hiç bi şey geçirmedi onun tıkanıklığını
nrdn45 KediAnnesi321 bende aynı durumdayım doktor gebelik riniti dedi ve serumlar tuzlu sirkeli sular organik burun spreyleri hiç biri işe yaramadı normal bi tıkanıklıkta değil hiç bir şekimde nefes alamıyorum malesef geceleri en azından burun spreyi kullanıyorum çünkü boğuluyorum uyuyamıyorum dudaklarım burnum hep uçuk yara oldu ben bayka çare bulamadım spreyde bağımlılık yapar diyorlar ancak mecburiyetten kullanıyorum çünkü oksijensizlikten baş ağrısı çekiyorum..Allah hepimizin yardımcısı olsun doğuma yakın daha da artar dedim doktor 🙄
KediAnnesi321 nrdn45 valla ben şimdiden ağzım yüzüm yara olmuş haldeyim bu daha da artacaksa ne hale gelirim kim bilir.. randevum 14 şubatta daha çok var o zaman soracağım doktoruma ama o süreçte bana iyi gelecek bi şeylere ihtyacım var
Elfthh nrdn45 AA acaba baş ağrısı burun dan mi oluyor bende öyleyim sabah baş ağrısıyla ağırlıkla uyanıyorum diyorum acaba neden ağrıyor gün içinde okyonus suyu skyrum sprey oda etki etsede bazen napcaz böyle
Minnakmt nrdn45 ahh ahh ben de aynı durumdayım. Geceleri sprey kullanıyorum. Gündüz o kafar çok uyumak istiyorum ki ama sprey sıkamadığım için uyuyamıyorum. Daha 21.haftadayım yorgun ve bitkinim :((
Elfthh KediAnnesi321 okyonus spreyi blyrum canim en iyisi otravin baya iyi ama en fazla üç tane diyrolar önerilmiyor tek yapabildiğim okyonus spreyi bebekler için olanı almıştım ondan mı blmyrum ama oda anlık rahatlık ertesi gün yine aynı kış diye mi acaba geçer mi ki Mart’ta falan
nrdn45 KediAnnesi321 inşallah doktorunuz hepimize iyi gelecek bişi söyler ancak KBB serum fizyolojik mi günde 5 kere temizleyecek in dedi bi tane de organik sprey yazdı ame ikisi de gram fayda etmiyor iyice tıkıyor diğer spreylere de bağımlılık yapıyor 5 günden sonra kullanma diyor ama imkanı yok geceleri mecbur sıkıyorum kusma aşamasına geliyorum boğuluyorum doğum doktoruna da sordum o da bişi yapamıyor aynı şeyleri söylüyor inşallah sizinki iyi gelecek bişi söyler
nrdn45 Elfthh aynen doktor ondan dedi beyine yeteri kadar oksijen gitmediği için baş ağrısı yapıyormuş ama maalesef bana serum fizyolojik okyanus suyu sirkeli su hiç biri fayda vermiyor sanki burnum daha da tıkanıyor
nrdn45 Elfthh inşallah geçer ama doktor bana doğumla geçer dedi gebelikle artan östrojen ve progesteron hormonu sinüsleri şişirerek burnu tıkıyormuş
Emrcnaydn Hamileliğimin en başından beri çekiyorum 38+6 oldu hala çekiyorum çözümü de yok yani ben bulamadım burun bandı denedim o açıyor ama baş ağrısı yapıyor bi dene istersen belki sende ağrı yapmaz
Minnakmt KediAnnesi321 hamileliğimin 12.haftasında başıma gelen ifrit. Bununla ilgili ben de çok post açtım. Neredeyse bütün her şeyi denedim. Ama burunda ödem varsa hiçbir şey fayda etmiyor. Sadece iliadin ya da otrivine açıyordu. Gün içinde de kullanmak zorunda kaldım..Doktorlar bu ilacın bebeğe Bi zararı olmadığını ama bağımlılık yaptığını ve ödemi tetiklediğini söylüyor. Uykusuzluktan panik ataklar geçirdim. 2 hafta önce çok büyüyen burun etlerimi yaktırdım ama uzun bir iyileşme süresi var kabuklanma vs. Şu an 21.haftadayım. Gün içinde sprey kullanımım bitti. Geceleri çok kuruma olduğu için mecburen kullanıyorum. Eğer tolere edebilirseniz o spreylere bulaşmayın. Eğer sizi çok zorlarsa sadece geceleri belki sıkabilirsiniz. Onun haricinde bol bol serum fizyolojik deniz suyu ve nazalnem nemlendirici kullanabilirsiniz. Ama maalesef burnunuzda benim gibi ödem varsa bunların hiçbiri çözüm olmuyor :(
nrdn45 Minnakmt aynen bana hiç biri çözüm olmuyor şuan ne yaparsam fayda etmiyor gün içinde sabrediyorum ancak geceleri panik atak boyutuna geliyorum daha 23.haftadayım mecbur geceleri sprey sıkıyorum bağımlılık yaparsa da en kötü doğumdan sonra gider yaktırırım diyorum çünkü şuan dayanamıyorum..bi postta aynı durumda birisi yazmıştı gebelik boyunca iliadin kullanmış ve doğumla hemen eski haline dönmüş biraz o umut oldu bana inşallah bizimde öyle olur nefes almak ne kadar önemliymiş ne yadiğimin tadı geliyor ne baş ağrım bitiyor
KediAnnesi321 Minnakmt inanın spreyler için de bir sürü eczane dolaştım onlardan da öneri aldım sadece yastığa damlatılan damlayı öneriyolar diğerlerini gebelikte önermiyoruz diyolar burun bandını bi deneyeceğim
nrdn45 Minnakmt bende öyleyim malesef kullanmayın diyorlar ama yaşam bitti resmen dayanılcak gibi değil normal bi tıkanma değil malesef inşallah doğumla birlikte bağımlılıkta yapmadan kurtuluruz ama daha 23.haftamdayım yolum uzun 🙄
Boncukk123 KediAnnesi321 bende haftalardır aynı sekılde burun kuruluğu yaşıyorum ve kanıyor da benim kan basıncı yükseldiği icin olduğunu duymuştum ama bu kuruluk gerçekten zorluyor
Minnakmt Boncukk123 eğer sadece kuruluk sorununuz varsa Nazalnem burun spreyi kullabilirsiniz. Ben bu konuda master yaptım 😀