Annem3838 Kizlar kafam agriyo alveres icsem bebegimin agriyan yeri varsa ona da yararmi agrisini gevirir mi
Civciv_ Annem3838 olmaz olur mu ağrı kesici alınca otomatikmen ağrısı kesilir sonra bal yersen bal gibi olur ondan sonra cilek yersen guzel olur bunları da yap shshshsh
sevaldqn1 Annem3838 postunu linclemeye gelirler simdi hakaret yemek istiyorsan acik açık yaz sofnşicjdllqskcj
betussss_777 Annem3838 hamileysen aklından bile geçirme ne kadar zararlı o ilaçlar sadece parol serbest ben 20′lik diş çıkarıyorum ölüyorum ağrıdan ama içmiyorum başka birşey
Hilal_blc Annem3838 kizz ben şeytanimi taşlarsn kaynananimi deseler hic düşünmeden kaynanami derim sen nasil güvenip içiyorsun
Youngmotherr Annem3838 kaynananın beyni var mı bacım? Birincisi Arveles hamilelikte önerilmez ikincisi ise bebekle onun bağı yok
Nesoruyon Annem3838 bebek düşsün diye demiş demekki parol bile doktor.kontrollerine içiliyor dikkat etmelisin
Esmam_ela25 Annem3838 gebelikte sadece parol içe bilirsin canım bide kaynana yerine doktoruna sorsan hani 😒