Sedaankr34 Kizlar kız bebek isimleri tavsiyesi istiyorum..erkek olursa belli Metehan ..kız olursa hiç fikrim oluşmuyor .kizlarininiz isimlerini yazar misnz
Sedaankr34 Zehraya bende bayiliyrum Zeynep bir de aklımda var.klasik olsun istiyorum..yeniler gibi değil
bebisliozlem Nil00 kesinlikle canım 🥰 annemler ağır bir isim olur dedikleri için bakalım biraz muallakta kaldık
Nil00 bebisliozlem iki isimde başlı başına ağır isim gibi duruyor ama yeni ve saçma isimlerden cok daha güzel ve anlamlı kesinlikle, hakkınızda hayırlısı 💖