Kızlar ben 37 haftamın içindeyim dün doktorum plesentada kireçlene başlamış ama az şuanlık tehlikesi YÖK dedi suyunda biraz azalma görüyorüm dedi hareketinde azalma hissttiğinde gel dedi. Netten baktım son haftalarda kileçleme halk arasında eş yaşlanması diyorlar oluyormuş fazla olmadığı sürece sıkıntı yokmuş sizler 39 40 haftalıksınız sizdede oldumu böyle