Dün çatı muayenesi oldum doktorum uyarı verdim dedi ki çok zorladı zaten parmakları ile.( açılma 1 cm) Her zaman ki çatı muayenesi sonrası az miktar kanamam oldu. Bu sabah sıcak su ile duş aldım. Öğleden sonra tuvalete girdiğimde nişanımın geldiğini gördüm hem tuvalete düştü hem iç çamaşırım da hem de peçeteye geldi yoğun miktarda(Kanlı jöle kıvamı)Sonrası hemen yürüyüşe çıktım. Merak ettiğim doktoruma yazmam gerekir mi. Yoksa sancılarımı mı bekleyeyim. Kafam karışık bu konuda