Rmysa_123 İkinci gebeliğim ve yarın 19 haftalık olucak kız bebeğim hareketlerini hissedemiyorum 3 gün önce uyarı verdiğimde pıt pıt attı bidaha hissedemedim normalmi bu
Tugce48 Rmysa_123 ben sade soda içip uzanıyorum sırt üstü o zaman hemen kıpırdamaya başlıyor deneyebilirsiniz
ayssgl_ Rmysa_123 bende 19 haftalık hamileyim çok minik hissediyorum hareketlerini pek belirgin değil sizde mi böyle 🌸
Rmysa_123 Tugce48 sanırsam derin uykusu uyandiramadim sırt üstü yattım biraz uzun yattım sol tarafıma direk toplandı korktum hareket etmeyince
Rmysa_123 Cankuss35 sağlıklı olsunlar da gerisi önemli deil ama işte hareketlerini hissedemeyince insan korkuyor
Rmysa_123 ayssgl_ evet minik minik toplanınca yılan geçmiş gibi hissediyorum bide pıt pıt atımlari oluyor sadece tabi her zaman deil uyandırabilirsem sadece uyanmayincada korkuyorum bı kaç gündür hissetmiyordum