Ceyx Sakin ol, bunda bisey yok. Bebeğin kilosu önemli senin değil. Kilo alsaydın daha sıkıntı olacaktı. Doktorlar diyet yaptırıyor. Ben 76 ile hamile kaldım. Şuan 77 kiloyum ve 34 haftalık hamileyim. Bebeğimin kilosu normal olduğu için doktor sorun etmedi. 12 haftalik olduğumda 72 ye düşmüştüm. Prillam kullandım ama bence ise yaramaz. Sonra mide bulantilarim geçti, tiksintim geçti ama uzun bi süre kilo almadim. 5 aylık olduğumda 75 oldum 30 haftadan beri kilom 77. Yani 1 ay da kilo almadım ama bebek almış. Bu süre zarfında ben kilo vermeye devam ettiğim için kilom sabit duruyor. Benim doktorum aşırı takıntılı kilo konusunda. Tabi şuna dikkat et triodin normal mi hızlı çalışıyorsa o da kilo vermene sebep oluyor.