Hync1 Kızlar merhaba 8 Ocak regl başlangıç 12 Ocak bitiş 19 ve 22 Ocak yumurtlama gördüm değerlendirdik ne zaman gebelik testi yapabilirim sizce 
Mercan_35 Hync1 daha çokkk erken minnakkurabiyeler innovita sayfası çatlamanın üstüne 11 gün say dedi bana test için👍 Ama şu var erken gebelik testi ile 9. gün başlayabilirsin çünkü sabretmek zorrrrr😬
Elos_1907 Hync1 benim de Ocak 4 regl başlangıç 9 bitiş 2 gün bekledim 11i itibariyle gün aşırı bugüne kadar ilişkiye girdik regle 8 gün var evde test yaptım negatif acaba erken yaptığım için mi ?
YesimAykut Hync1 aaa benimde aynısı, 8 ocak adet gördüm, adetin 16.günü yumurtlama gördüm sanırım pik görmedim ama yine de koyuydu, ben 2 şubatta test yapacağım
Hync1 Sermec27 erken gebelik testinde çıkmaz mı Şu an öngörülen regl tarihim 4-5 Şubat ama kaşık ağrım bel ağrılarım var normal mi
Sermec27 Hync1 yanı yumurtlamanın üstünden daha 4 gün geçmiş hiç bir şekilde belli olmaz ki erkende de belli olmaz en az 12 gün geçmesi gerekir yumurtlamanın üzerinden yani dediğim gibi en erken 2 3 Şubat gibi belli olur yani kasik ağrısı bel ağrısı gebelik belirtisi de olabilir hamilelik belirtisi de ama dediğim gibi daha çok erken
YesimAykut Hync1 benim de aşırı bel ağrım oluyor bir de idrarda yanma ve karnımda ağrı, hayırlısı umurlu değilim ben ama yine de belli olmaz, inşallah 2 şubatta pozitif görürsün canım