Kızlar aranızda gebelikte tansiyon sorunu yaşayan oldu mu acaba 31 haftalık hamileyim baş ağrısından baş donmesinden kendimi ayakta tutamıyorum sürekli baygın gibiyim gözümün önünde yıldızlar parlıyor ya çok yükseliyor yada çok düşüyor sabah kahvaltıdan sonra yine böyle oldum ölçtüm 6/5 çıktı öğlenleri böyle olacağımı hissettiğimde olcuyorum o zamanda küçüğü 9 larda çıkıyor bı turlu anlam veremedim kontrolüm var gidicem zaten de doktor ne der diye korkuyorum aranızda bu sorunu yaşayan oldu mu