ceydadmnn nasıl bi his olduğunu da bilmiyorum anlayayım siz kaçıncı haftada hissettiniz ne yapıyorsunuz hareket etmesi için çok kafama takıyorum ya🥺
beyazkalp ceydadmnn genellikle uzanıp kendimi dinlendirdiğimde oynuyor benim ki 18+3 haftalık oldu bugün dün çok net bir şekilde hissettim ilk gebeliğinizse geç hissetmeniz çok normal
2prensesannesiiii ceydadmnn yani hareket halindeyken sizin haftalarda balık düşünün yüzüyor bi sağ bi sol gıdıklar gibi oluyor başta çok garipsedim ama alışıyor insan sonra🥰
Mucize_1 Takma canım bende hissetmiyorum bişey mi oldu felan diye korkuyordum 21 haftalıkken anca minik minik hissettim ilk gebeliğim benimde