Kızlar grip oldum önemsemedim ancak 2 hafta geçmeyince KBB ye gittim b grubu antibiyotik kullandım bana mısın demedi burnum 0 nefes derecesinde kapalı genzim doluyor ve gece uyurken panik atak derecesine geliyorum iliadın burun spreyi sadece açıyor ona da bağımlılık yapar diyerek önermiyorlar dün tekrar KBB ye gittim ve gebelik riniti dedi doğumla geçer dedi serum fizyolojik ile burnumu temizliyorum hala tıkalı fıs fıs kullanmadan uyumam nefes almam imkansız mecbur sıkıyorum daha 23 haftalık gebeyim ve doğuma kadar nasıl dayanıcam bilmiyorum başından geçen var mı nasıl başettiniz doğuma kadar