anka01 Mavideniz26 valla bende de gögüs ve gaz sıkışması dışında bir şey yok hayırlısıyla geçseydi ya😂
Mavideniz26 anka01 bende de gaz cok ama gohus agrisi yok kasıklarda arada agrim oluyor belim agiriyor bide surekli
Mavideniz26 anka01 bence yap cikarsa ordanda cikar 7.gun yapip cikanlarda var.insallah pozitifi gorursun canim