Kızlar normalde yağlı bı cilde sahibim ama hamileliğimde ufak tefek egzamam oluştu buna rağmen yinede cildim karma diyebilirim eskisi kadar olmasada. Bu yüzden genelde hep su bazlı nemlendirici kullanıyorum. Ama bu dönemde çoğunun içeriği zararlı ben eczaneye soraraktan bepantholun cilt bakım kremi olarak geçen kreminden aldım günlük nemlendirici olarak kullanım hamilelere zararı yok düzenli kullanımda lekelere de egzamaya da fayda eder dedi. Bu kremi hamilelikte veya öncesinde kullanan memnun olan var mı ?