Pamuk benim de 1 hafta önden gidiyordu, şu an iki hafta önden gidiyor neredeyse. Şeker yüklemesi için 24. Haftayı bekliyorum direkt yaptıracağım erkenden. Bende preeklampsi var doktorlar gelişimi durabilir erken doğabilir ya da gelişimi geriden gelebilir demişti o yüzden çok sorun etmemiştim 1 haftayı ama şu an iki haftaya çıkacak neredeyse ve korkmaya başladım. Bir yandan iyi diye düşünürken Allah korusun bir de şeker çıkarsa çok zor olur bizim için hem benim için hem de bebeğim için 😓 şekerin başka ne tür belirtileri olmuştu sizde?