Pnrdrsn Bana da öyle demişlerdi. Fsh ım da 13 e çıkmıştı. Hiç yumurtalarınıza baktı mı doktor? Yumurta büyümesi ve çatlaması oluyormuymuş, çünkü bir tane sağlıklı yumurta yeter. Biz Zeytinyağlı incir kürü yaptık eşimle, ovulasyon testiyle de takip ettim ve o ay hamile kaldım. Biraz da oluruna bırakmıştım. Olmazsa da nasip demiştim. Biraz rahatlattım kendimi. İnşallah tez zamanda sağlıklı bir gebeliğin olur, bebeğini alırsın kucağına.