Arkadaşlar son regl tarihine göre 6+3 haftalık hamileyim Dün doktora gittim bebeğin kalp atışı var görüyorum dedi ultrasondan bana da gösterdi ama sesini duyamadık küçük olduğundan sanırım bende korkunca korkacak bir şey yok ama için rahat etsin istiyorsan alttan muayene ile dinletirim dedi bende yok dedim sizce normal mi ses duyulmaması