2prensesannesiiii 1fatma_nurr benimde geç döllenme olmasa 15 oluyorum 13 haftamdayım ama cinsiyet belli mi🥰
2prensesannesiiii 1fatma_nurr bizimkide tahmin üzerine kız gidiyor 16 haftada netleşecek 🙏🏻 Sağlıkla gelsinler 🌺
2prensesannesiiii gulistan22- değişebilir dedi bana dr acele etmemek lazım dedi 12 13 te kız diye tahmin ediyor ama net olara 16 haftamda konuşacak 🙏🏻 Kimisi bu haftada net öğreniyor ama şans dr tecrübesine bakıyor her şey
gulistan22- 2prensesannesiiii 12 haftaya doğru gidiyorum çok az kaldı arada öğürmelerim oluyor göğüslerim kaşınıyor sizde nasıldı belirtiler
2prensesannesiiii gulistan22- benim ilk haftalarda oldu kusma bulantı şimdi sabah sadece bulanıyor geçiyor gün içinde rahatım bazen tansiyon düşüklüğü yaşıyorum sağlıcakla gelsin minikler🥰🙏🏻
gulistan22- 2prensesannesiiii amin inşallah ikili test yapıcam bakalım pazartesi inşallah ondanda temiz bir sonuç çıkar dua edin ❤️❤️
Seymaaogretmenn12 Ultrasona göre 15 son adet tarihine göre 14 hastalığız %90 kızımız olacak 🩷 tansiyon ve şeker düşmeleri olmasa gayet güzel gidiyor 🥲