mlkzkn ben de 15. Haftaya kadar perişan bir hayat yaşadım :)) sonra doktorum zofer verdi o biraz hafifletti 4. Ve 5. Ayım çok güzel geçti 5. Ayda tekrar başladı ama ilk zamanlar gibi asla değil sabah bulantılar oluyor sadece 33. Haftamdayım sanırım doğuma gidene kadar kusarım sms 3. Ayını bitirince gün boyu gelen bulantılar koku hassasiyetlerin hepsi geçiyor merak etme eğer devam ederse sadece sabah eder o da suan yaşadığının yanında hiç bişey emin ol.
Çok katı şeyler tüketmemeye çalış hangi çorbayı içebiliyorsan sadece onu iç ağır şeyler yeme, yemeye çalışma yani çünkü bu sefer onlardan da tiksinme geliyor sabah kahvaltısı en zoru oluyor zaten, en azından benim öyleydi sabahları mümkün olduğu kadar az az hafif şeyler ye bence kahvaltılık gevrek yiyebilirsin mesela süt ve ya yoğurtla hem sütle yoğurt yulaf vs. Biraz tutar midemi. Ama geçicek Merak etme 😘
Son olarak sabah midem boşken kusabiliyorsan kus bu ara da arkadaşından üç beş bişey az da olda rahat yiyebilirsin.