Rabiaeslem Kızlar 37 +2 oldum bugün kontrolüm wardı plesentada kireçleme başlamış ama az sesi suyundada azalma var biraz dedi bebeğinin hareketleri nasıl die sordu ve azalma hissettiğinde gel hemen dedi.bu haftalarda böyle durum yaşayan warmı acaba 😔
Kubra18 Rabiaeslem ben oyle bir durum yasamdm ama doqm icnde erkn bi zmnda deilsn cunku bn ilk oqlmu 35 haftlk doqrdm sukur bi sknti yasamdk
Elabadeninannesi Rabiaeslem hemenn gel dediyse seZeryan olur belki Ama normal sezeryan diye ayırt etme bence hayırlısıyla kucağına alda o yeter ben kendi isteğimle sezeryan olucam. Allah kucaklarımıza almayı nasip etsin🙏🏻❤
Rabiaeslem Kubra18 evet erken değil onu atlattım ama böyle olursa sezeryanmı olur normal doğum beklenirmi nasıl olur acaba
Kubra18 Rabiaeslem doktrn ne diyorsa ona uy onlr senin icin en iyi secenk neyse ztn onu soylerlr ben 35 haftada oqlum makat qeldi icin sezryn oldm
Rabiaeslem Elabadeninannesi çok takmıyorum bende sezeryan normal fln dediğiniz gibi rabbim sağlıkla kucağımıza almaya nasip etsin inş. Her an Doğum olma ihtimali heycanı bastı 😊💕
Rabiaeslem Kubra18 heycan basıyor artık her an hazırlıklıyım mutluluk şaşkınlık korku karışık duygulardayım 😊
Rabiaeslem Esmaecrin inş böyle sıkıntısız geçirirsiniz günlerinizi ciddi bişey olmasa bile insan bir tedirgin oluyor işte annelik duygusu başlıyor sanırım 😊