40+3 teyiz ve hala sancım yok doğum olmadı artık korkmaya ve streslenmeye başladım. Kordon olayı ve içerde kaka yutması olayı beni artık düşündükçe daha çok strese sokuyor. Doktorum salı gününe kadar bekleyeceğini söyledi yatırmak için. Doğum başlamasi ve kolay olması için hurma, plates, bitkisel caylar vs. Kullanıyorum ama cinsel ilişkiye eşim yanaşmıyor bebeğe zarar vereceğinden korktuğu için ilişkiye girmek istemiyor. Konuşuyorum anlatıyorum zarari değil faydası olacağına dair doktorumun da önerdiğini söylüyorum ama ikna edemiyorum o böyle yaptıkça daha cok sinirlenip strese giriyorum aslında yapısal olarak sakin biriyim ama streslendikce agrasiflesmeye başladım kendimi sakinleştiremiyorum. Çevrenin hergün arayıp dogurmadim mı hala demesine kulağımı kapattım ama kendi kendime düşünmeden korkmadan yapamiyorum. Benim gbi geç doğum yapanlar varmı aranızda sorun yaşadınız mı 😢😞ne yapmalıyım bilmiyorum