Deterjan işi makineye göre değişiyor, her makine her deterjanla iyi yıkamıyor.
Bende Siemens var, en iyi yıkamayı finish quantumla yapıyor. Fairy de güzel yıkıyor ama çok fazla parfüm kokusu kalıyor yıkama bittikten sonra.
Bazı makineler bimin tabletiyle falan da güzel yıkıyor. Hatta tableti bölüp yarım tablet atanlar var. Finish ve fairy tablet değil kapsül şeklinde olduğu için içinde sıvı da var, o yüzden bölmüyorum ben. Makineyi tam dolduruyorum ve genelde pek akıtmadan koyuyorum kapsülü tam kullandığım için.
Bence paket almak yerine ailede farklı marka deterjan kullananlar varsa onlardan birer tane alıp deneme yapın. Duruma göre hangisini beğenirseniz ondan alırsınız.