Yagmurguzel01 yüksek tansiyon mayalı poğaça gibi şişme kendimi belli ediyor zaten kuzum ilk gebeliğimde hep tansiyonum 14 geliyordu ben normal heralde diyordum meğersem riskliymiş hastanede yattım bunun için protein kaçağı yoktu ama 15 i gördüm sonra doktor enfeksiyonun ciddi anlamda ilerliyor böyle olmaz senin için ciddi sorunlar teşkil etmeye başladı dedi enfeksiyon tedavisi gördüm doktor gebeliğimi sonlandırdı şimdi ikinciye gebeyim 31 günüm kaldı doğuma başından beri ilaç ve tansiyon takibi yapıyorum 14/9 olduğunda koş gel dedi çok şükür 13/8 üstüne çıkmadım lütfen takibini aksatma tansiyon takibini yap herhangi bir şüphe dahi olsa git acile erkenden farketmek önlem almak çok çok iyi sağlıcakla kal 🙏🙏🫶🏻