Merhaba kızlar aranızda ferinject takviyesi alanlar var mı? Ben geçen hafta aldım hgb 8,4 olduğu için. 2 doz almama rağmen 8,8 olmuş ayrıca normal olan kan değerlerimin bazıları da referans dışı olmuş. Neden olabilir bilgisi olan var mı? Daha fazla mı takviye gerekiyor neler yapabilirim