Rabiangi Kızlar şekerden dolayı kadın doğum perinatalojiye gitmen gerek dedi Sivas’ta yaşıyorum ve burda yok en yakın Kayseri’de var. Eğer ki gebelikte bi sıkıntı yoksa yinede kesin gitmemiz mi gerek ve takibi artık sürekli orası mı yapıyor
mombarbie_ Rabiangi doktorunuz şeker probleminizden dolayı perinatoloji takipli olmanızı istemiş olabilir bu yüzden gitmeniz gerekli takip orada devam edecektir.
Yasmiyy Rabiangi sıkıntı görmese perinatolojiye göndermez zaten mutlaka gidin Kayseri de özel hüma hastanesi var doktor çok detaylı bakıyor ilgili hakkını yiyemem ama biraz korkutucu konuşuyor ki kaldı ki korkulacak o kadar bir şeyi olmamasına rağmen telaş yaptırmıştı onun dışında Erciyes üniveste hastanesine randevu alıp gidebilirsiniz orda vardı sanırım
Rabiangi Yasmiyy şehir hastanesinde var oraya gidebilirsin dedi. Özelin güncel fiyatını biliyor musunuz acaba