Nesrin hocanın takibindeyim, gebelik paketine 24bin ödedik, doğum güncel ücretten %15indirimli olacak paket aldığınız için dediler, ne kadar oldu yeni fiyat bilmiyorum ama ilk doğumu da memorialde yaptım çok çok konforluydu çok şükür. Doktorumdan da çoook memnunum☺️