Elifogrtmn Kızlar iki gün önce çatlatma iğnesinin 9.gününde erken gebelik testim negatife dönmüştü. Şu an 11.gündeyim dün ve bugün kaset test yaptım çok aşırı ince gölge denebilecek bir çizgi görüyorum. Kuruma çizgisi böyle mi oluyor?
ffckizannesi Çizgiyi bende gördüm ama kuruma mı bilemedim hemen mi çıktı yoksa aradan geçtikten sonra mı
ffckizannesi Elifogrtmn o zaman kurumadır . Sen en iyisi tekrarla erkenle ya da yine bunla ama hemen çıkması önemli
Donthappymom Elifogrtmn bende yaptım kuzum gölge gibi çıktı hemde 10 dk içinde ama 6 gün gecikme ile der oldum birde ilk defa böyle gecikmem oldu
Elifogrtmn Donthappymom Kuşum çatlatma iğnesi vuruldum ben eğer hamile değilsem zaten pazartesi Salı gibi adet olurum muhtemelen 😞 iğneden dolayı çok merak ediyordum inşallah dilediğimiz gibi olur her şey bol şans diliyorum sana da 🍀🍀
Donthappymom Elifogrtmn anlıyorum seni hemde çok iyi anlıyorum için içini yiyor onuda biliyorum 😏 çatlatma iğnesinin 14. Günü olmazsan 15. Gün sabah ilk idrar yaparsın 🥰🌺
Elifogrtmn Donthappymom Ahh maalesef sabırsızlık 😃 dediğin gibi yapacağım kendime de söz veriyorum 😂 yoksa piyasada test kalmayacak 😂