Aşılama oldum dört defa tüp bebek sürecine geçtim devletten rapor çıkınca tüp bebeği özelde yaptırabiliyormuyuz maliyet ne kadar oluyor çok sinirliyim altı aydır uğraşıyorum ama eşimde sorun olduğu bana aşılama polikliniği söylemedi tüp bebekte söyleniyor