Çok geçmiş olsun benim kırıldığı için olmuştum seneler önce yüksekten düşmeyle ozaman 6 tane vida takılmıştı 15 saat sürmüştü ameliyatım sonrasında benim farklı yerlerdede hasar olduğu için ilk ameliyatımda zor toparladım ama 2. Ameliyatımda hızlı geçti iyileşme süreci 6 ay gibi bi süre veriyolar zaten vidaların kaynaması için vücudun kendine gelmesi için korse kullandım sürekli oturup kalkarken çok dikkat etmek gerek ağır zaten kaldırmamak gerek eğilmek olsun ani hareketler inşallah biran önce sağlığına tekrardan kavuşur annenizde 🙏