Arenimoo Kızlar merhaba 6+2 de doktorum kesenin biraz küçük olduğunu söylemişti bugün başka doktora gittim ben söylemesem o durumu bisey dicek gibi değildi 2 hafta sonra kontrole çağırdı bana mı bitek küçük gelmiyor kese
Arenimoo ferhpnar Benim karından bakıldı 2 hafta sonra kontrol edicek Kalbi attığı sürece kesenin boyunu önemseme dedi Ama insan tedirgin oluyor işte
Rumay Benim 6+2 bugun gittik kese biraz şekilsiz dedi.progesteron başladı bebek gözükmedi daha erken dedi
ferhpnar Arenimoo içini ferah tut ALLAHA EMANETLER sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim inşallah 🤲