Aysglsvm canım inan ki bilmiyorum ben anlamadım hamileliğin bu tür rahatsızlıklarını çünkü benim hiç bir zaman ağrım olmadı zorlanmadım ama arada belimde hafif ağrı oluyordu geçiyordu son iki gündür. Nst de sancı çıkmasına şaşırdım. Ama herkes bel ağrısı yaşadığını o haftalarda normal olduğunu söylüyor o da ilginç. Sen bilirsin canım eğer çok ağrın varsa şüpheyle duracağına erken git. Cumartesiye çok var daha. Sen bilirsin. İnşallah sende bir sıkıntı yoktur.