Berilikom çok kilo almadığım halde ağır vasıta gibi hissediyorum kendimi normalde sürekli hoplayan zıplayan hareket eden biri olduğum için şimdilerde bu hareketleri zorlanarak yapmak beni aşırı sinir ediyor geriyor çok kasılıyorum onun dışında kaşık ve bel ağrısı başladı gece uyanmaları cabası 😣 kaşıklarımda bu günlerde hep bir agrı 🤷🏻♀️ 😒 ama yinede oğluşumun hareketleri ben burdayım anne der gibi herseye değiyor 🤷🏻♀️