Bende 17+2 deyim karnım belirginleşti artık dar şeyler giyince özellikle belli oluyor bu belirginleşme 16.haftanın yarısından sonra oldu bide akşamları daha şiş duruyorum ama şöyle diyim benim normalde de alt göbeğim vardı şuan da şişti sertleşti biraz daha mide kısmımda şişti yani bütünleşti yuvarlak gibi durmaya başladı😂 gebeşşş diye dalga geçiyorumm 😂