gizem-cbn İki gündür bide bu başladı. Aniden geliyor otururken uzanırlen farketmiyor. Zonk zonk zonkluyor resmen doğum belirtisi falan mı ki tecrübeleri olanlar bi yazabilir mi
Balbebek012 gizem-cbn bebeğin oğlan mı ben oğluma hamileyken bu tip ağrılar 16,17 de başlamıştı magnezyum yazmıştı doktor bir de ben her gün sade soda içmeye başlamıştım o iyi gelmişti
Balbebek012 gizem-cbn zaten bebiş de büyümüş biraz idare et kontrolde doktora da söylersin . Doğunca hepsi geçiyor çok rahatlıyırsun ağrılar bitiyor tadını çıkarmaya çalış insan sonra hamileliği özlüyor ya❣️
gizem-cbn Balbebek012 herkes öyle diyor şimdi çıksın istiyosun yarın da keşke içimde kalsaydı dersin diyolar 🤣