Esraeva esolinaaaaa gebelikte 2.5 üsütü çıktığında ilaç başlıyorlar dahiliyw doktoruna girmeniz lazım
esolinaaaaa Sevil1996 ilaç kullanıyorum canım acaba değer yanlış olabilir mi her hangi bir hastanede yaptırdım
Nidaanur Benimde değerim 2.92 ama ilaç başlamadı dahiliye. Sanırım 3e kadar normal. Arkadaşıma 3.12 ile ilaç başlandı. Sizde mutlaka gidin
Ainour_chamit Kızlar benim de düşük çıkmış 0,005 bu da sorun mu ilaç verilir mi nasıl yol izlendi başına gelenler paylaşabilir mi