2 ay 9 günlükken gaz sorunumuz bitti hatta buraya da yazdım bitti galiba diye o günden beri kendi gazını çıkartıyordu sabahları özellikle yataktayken çok güzel gaz çıkartıyordu hiç müdahale etmiyorduk damla kullanmıyorduk nerden gittiysem hastaneye o gün tam 3 ay 10 günlüktü doktorun camı açıktı kapattım üşür diye sonra tek bezle olucak şekilde soydum kontrol ederken masaj yapın dedi kendi orda yaptı akşamına çook kötü bir sancı yaşadık gene buraya yazdım nasıl evden çıktığımızı bilemedik çok çok kötüydü biz dedik bir yeri çıktı ya da bir şey battı o derece ağladı aralıksız hastaneye vardık ağlamasına hemşire doktorlar başımıza toplandı o derece ağlıyordu sonra gaz dediler 2 rektal tüp 1 lavmanla çıkmadı eve yolladılar o günden beri bizim gaz sorunumuz başladı her gece ama her gece gazlanıyor 3 gecedir uykuda ıkınıyor beni uyutmuyor kendi uyurken yapıyor bunu bazen gözler açık sürekli ıkınıyor kıpırtı halinde ya bitmişken tekrarlaması normal mi ? Cumartesi doktor randevum vardı alerjiden olabilir dedi alerji böyle yapar mı ? Uykudan çığlık çığlığa uyanıyor gün içinde her şeyi yapıyorum neden böyle oldu anlamadım hastaneue gittik gecesine bir başladı o başlangıç hiç müdahale etmezdik 1 ay boyunca kendi yapardı noldu anlamadım