22+3 teyiz amniyon sıvımı biraz fazla çıktı diyet önerdi dr muz.Bu durumu yaşayan var mı ?
Seda-ca sanırım karbonhidrat ı kesiyorlar. Tam bilgim yok üstte kalsın