Salime Merhabalar. 22 haftalık gebeyim. Cebeci tıpta takipliyim, şimdilik memnunum ama doğumda nasıl olur bilemiyorum. Yakın zamanda orda yapan varsa lütfen yardımcı olur musunuz. Memnun kaldınız mı ebeler vs yaklaşımları nasıl.
blogmomies Salime Arkadaşım doğum yaptı 2 ay önce ve memnun olduğunu söylemişti . Özel oda tutabiliyorsun. İlgili de davranmışlar . Hep iyi düşündüm öyle oldu diyordu.
Daisyy000 Salime Benim babam orada memurdu yeni emekli oldu. Ablam 3 yeğenimi de orada doğurdu çok memnun kaldı. Doktorları bilgili tecrübeli.Evime çok uzak olmasaydım bende orayı tercih ederdim
sryy Salime bende 23 haftalığım orda takipliyim yakın zamanda arkadaşım yaptı memnundu. Bende bira araştırınca cebeci tıpa karar verdim. Özel oda imkanıda car cüzi bi ücret ödeyip tutabiliyorsunuz.