Eveeet sonunda bana da yazmak nasip oldu. Tam 9 gün önce doğurdum 🥳
15 Ocakta tam 38+6 olmuştum doktorum çatı muayenesi yaptı ve 2 cm açıklık olduğunu söyledi. Ama nstde sancı hiç yok ara ara belim ağrıyo adet ağrısı gibi oda yalancı sancıymış. Gebelik şekeri olduğu için (insilün kullanmadım, diyet yaptım) doktorum Perşembe gününe kadar sancını bekleyelim gelmezse suni sancı verelim gebelik şekerin var 39u çok geçirmeyelim dedi. Doktorum çatı muayenesi yaparken rahmi uyardım ben dedi eve geldim 2 saat sonra pat nişanım geldi 😅 son haftalarda zaten hareketliydim açıklık olduğunu duyunca iyice hareketlendim tüm tuşlara bastım diyebilirim aksak gebe yürüyüşü, bacak kalça esnetme secde pozisyonu ne varsa her şeyi yaptım kendimi yormadan akşamları.
16 Ocak salı günü sancılarım gelmeye başladı ama ben yine yalancı sancıdır diyorum. Baktım düzenli olmaya başladı bi takip edeyim dedim öğlen 3ten gece 11e kadar önce 50 dk de bir geldi belime ince bir sızı gibi girmeye başladı. Akşam 9dan sonra 20dkye bir olmaya başladı sonra 15 12 10 7 4 derkeeen suyumun sızdığını hissettim. Bu arada ben sancılar geldiğinde yere çömeldim ördek yürüyüşü yaptım eşim sırtıma masaj yaptı öyle atlattım ama evde olan sancılar dayanılmayacak kadar değildi. Saat 1de suyum sızdı böyle ılık ılık ped değiştirdim yine aynısı oldu hafif kanlı geldi sancılar 3 dkye düştü hemen çıktık hastaneye. Gittiğimde açıklığım 4 cm olmuştu ilk gebeliğim olmasına rağmen doktor bu açıklığa çok şaşırdı. Suyum kanlı geldiği ve sancım da yetersiz olduğu için biraz suni sancı vercez dediler hemen doğum olsun açıklığın çok iyi diye. Saat 2de suni sancı almaya başladım ama çok az az verdiler o bana yetti 😅 3 kere açıklık kontrolüne gittim ve her saat 2 cm açıklık oldu ebeler doktorum şok 😅 sancı odasından ameliyathaneye gidip açıklığa bakıp geri geliyordum en son gittiğimde de öyle olacak sandın bi gittim açıklık 9 cm olmuş dedi ebe hadi ıkın saçlarını gördüm dedi ve inanın 20 dk sürmedi içimden ılık ılık bir şey aktı ve bir rahatlama ..Sabaha karşı saat 05.05de kızımı kollarıma aldım 🥹🥹 😅benim canım tatlıdır kimse inanmadı normal doğuracağıma ama ben çok inandım ve hiç sezeryan olurum olmazsa kafasına girmedim. Ikınamadığım için benden kaynaklı yırtığım var dikişlerim var ama 3 günden sonra hepsi geçti. Kızım huzurlu ben huzurlu 🥰 Akrabalarım bile arayıp senin normal doğuracağını sanmazdık dediler düşünün ama ben hep dua ettim ve inandım. ❤️ Şimdi 9 günlük olduk çok dinlenemedim doğumdan sonra yemek yiyemedim onun için sütüm biraz az kilo kaybı ve hafif sarılık var ama onu da hallediyoruz kızım yanımda ve çok güzel bir duygu 🥹 Allah’ım sizlere daha güzel doğumlar nasip etsin kendi gücünüze inanın kimseyi dinlemeyin ❤️