Irmakkkkkk Son adetim 28 Kasım 8+3 uygulamya göre Ocak 11 de ultrasonla bakıldı 6 haftalık denildi Ocak 23 de başka bir doktora gittim oda daha 7+1 dedi Ben smdi kaç haftalık hamileyim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bir ay sonra gel dedi ama ben yine Şubat başında doktora gitmeyi düşünüyorum.
tugbadurmaz34 Irmakkkkkk doğru olan 8+3 usg önemli değil doktorların baz aldıkları tarih son adetinizin başlangıç günüdür
kbra_588 Irmakkkkkk 10-11-12. Haftaya kadar eksik ya da fazla çıkıyor haftasi bence siz merak etmeyin doktor sağlıklı diyorsa haftasının bir önemi yok 1 ay sonra tam kesin bir şekilde belli olur. Sağlıkla alın uçağınıza inşallah 🥰
1yenianne11 Irmakkkkkk bak mesela benim som adet tarihim 6 hazirandı kuzum öyle takip ediyordum doktorun ultrason sonuçlarına göre 12 14 haftaya kadar normaldi 16 haftada doktor 3 hafta önde dedi perinatolojiye gönderdi bebek iri ve 3 hafta ilerde bir oda kontrol etsin dedi gittim o zaman 19 haftalıktım 22 hafta ölçtü detaylı ultrasona girmen lazım dedi som adet tarihimi haftasıyla uyumlu olsun diye düzenleyip 22 Mayıs yaptı detaylıya girince doktora da söyledim evet bu tarifle haftasıyla uyumlu hatta 4 5 gün de önde dedi çok şükür doğuma 31 gün kaldı hiç sorun yaşamadım sadece bizim kızın boyu azıcık kısa onada minyon dedi ama gene uyumlu herşeyiyle sende bi takip et bakalım emin olduğun doktordan ilerle hayırlısı olsun şimdiden 🙏🫶🏻
Eddakayaa tugbadurmaz34 Irmakkkkkk eğer usgde ilerleyen haftalardada adet tarihinizle uyumsuz gidiyorsa son adet tarihinizi usgye göre değiştiriyorlar baz aldıkları usgde çıkan
NM_mom Canım benim son adet tarihim 26 kasım ultrasona göre 4 gün geriden gitti 3 kontrolde de, düzensiz adet olduğum için anladık ki geç döllenme 🦦 doktorum 30 kasım olarak düzeltti
tugbadurmaz34 Eddakayaa bu söylediğiniz geç döllenme olursa evet ama onun dışında her doktor son adet tarihinin başlangıç gününü baz alıyor daha sonra ileri ve ya geri bu bebeğin gelişimiyle alakalı
Eddakayaa tugbadurmaz34 ilk haftalar için söyledim zaten canım ❤️❤️zaten sonraa ona göre takip ediyorsun dediğin gibi sonradan tekrar gerilik yada fazlalık çıkarsa gelişimle alakalı