Ddmyu söylemedi sadece kısa dedi ilk doğumunuz da kaç haftalık oldu doğum dedi 38+5 de yağmıştım dedim bunu da 37 38 gibi yaparsınız dedi kesin sonuçlar pazartesi çıkacak doktora gidecek ama moralim bozuldu ya Şubat da özele gideceğim orda ki doktora da sorayım