Yagmurguzel01 Hanımlar çok hastayım ölüyorum sırt ağrısı öksürük halsizlik kolumu kaldıracak halim yok doktoruma sordum dahiliye görsün seni dedi dahiliye için randevu mu almam gerekiyor yoksa direkt acile gidebilirmiyim ne yapmam gerek yardımcı olur musunuz ?
Yasmiyy Yagmurguzel01 polikliniklere randevu ile gidilir ayaktan alanda olur ama doktora bağlı acil de sevk etmez çok gerekli riskli bir şey görürse sevk eder
Yagmurguzel01 Fer4h soğuk algınlığım var ondan dolayı dediğiniz bölümle şuan gribimin alakası yok :((