Kızlar bebeğim 16 günlük ama bir ara çok güzel emiyor bir arada iki emiyor çekiyor uyutuyorum tekrar ağlıyor sanki dogmuyormus gibi tekrar veriyom gene aynı iki emiyor bırakıyor bazende çok güzel emiyor göğsümden sütü boşaltıyor yani niye böyle yapıyor anlamadım yaşayan varmi