Seherozkan26 Kizlar 19+2 deyim uc gun once kan verdim glike hemoglobin degeri 5.8 cikmis prediyabetik yaziyor bu durumu yasayan var mi daha once cok endiselendim
Pamuk Seherozkan26 Merhaba gebelik öncesi diyabet ama yuksek degil.Muhtemelen gebelik şekeriniz var ya da çıkacak.Cihaz alıp takip yapın.