Nidaanur Merhabalar, gebeliğin ilk dönemlerinde kabızlık sıkıntısı çeken var mı? Sık sık gaz ve kabızlık sorunu yaşıyorum. Neler yapıyorsunuz?
Elfthh Nidaanur gazı çok çekmiştim üç ay midem sis dolandım ama geçmedi folik kullaniyormusun onunbirakinca geçti biraz
Sevde11 Nidaanur ben gebeligin başından beri kabizlik sorunu yaşıyorum 3 şurup degistirdim bana mısın demiyor fayda etmiyor işkence gibi