Ddmyu Allah razı olsun 🤲🏼 Hastaneye gittik geldik tekrar nst ye girdim düne göre çok şükür sancı azalmış düzensizdi dün sancı 80 leri gördü bugün 20-30 verdiği ilaç işe yaradı sanırım çok şükür şimdi bol bol dinlenip sıvı alıcam bakalım ciğer geliştirici iğneyi her ihtimale karşı yazdı acil bi durumda vurulursun dedi onun dışında şimdi vursa 1 hafta içinde doğum olmazsa çöp olurmuş inşallah vaktinde sağlıkla gelir tek duam o 🤲🏼