cansutekgul Kızlar 35haftalığız ama bi kaç haftadır ellerimi açıp kapatırken ellerim acıyor bi şişlik göremiyorum ödemden mi böyle oluyor böyle olan var mı
Tugbasuu cansutekgul bende de oluyor ödemden diye biliyorum çünkü düzgün beslendiğimde gidiyor bozduğumda geri geliyor şu an diyet sürecindeyim diyetisyenlerin Tartısı özel ya , aldığın kilonun çoğu ödem demişti oradan tahmin yürütüyorum
Happy_123 cansutekgul ay benimde aynı şekilde eklemlerim acıyor bende 35 haftalığım neden oluyor acaba yarın doktoruma sorucam
Happy_123 cansutekgul bende yemiyorum. Ama çok acıyor neyse bu kararda gitsin diyorum başkalarının elleri kolları çok şişiyor