Artık haftadan haftaya düsen kontrollerimiz var :) ama sancımız yok :) ultrosona gidince yüzünü gösterende bir bebeğim yok hep saklıyor annesinden babasından 🥲 artık gelmeli bu bebişler daha ne kadar daha icimde kaliicaaak 🤭 bi cıkta sevelim. Dua edin kizlarda bugün doğuma dair bir belirti olsun en azından