krcozlem58 Ben 32+4 haftalığım Salı sabaha karşı hafîf ağrılarım vardı anlamadım üşüttüm sandım gaz sancısı dedim ama baktım geçmedi her zamankilerden farklı yürürken zorlandım kasıldım dün doktora gittim nst de düzenli sancılarım çıktı erken olabilir dedi doktorum adalat diye bi ilaç verdi haftaya tekrar kontrol 😔 biraz aceleci oğlum sanırım en ufak bişeyi dahi ihmal etmeyin bence