Günaydın kızlar . 8 aylik oğlum var . Ek gıdaya 5 5 aylıkken geçtik. Gunduzleri sorun yok ama geceleri oğlum önceden emmeye kalkardı emerdi uyurdu . Artik son zamanlarda emiyor ve çabalıyor. Ve uyanıyor artık. Galiba sütüm azaldı 3 aylıkta hamileyim artık çok zorlamaya başladı bu durum beni . Geceleri artık anne sütüne yakın mamalardan mi almam lazım? Ne yol izlemem lazım bana yardımcı olabilir misiniz? Annemler artık sütun doyurmuyor onu . Geceleri acıkıyor sütun yetmediği için uyanıyor diyor ne yapmam lazım acaba