AysBltk 33de hastaneye yatirildim yüksek sanci kasılma oluyormus ben hissetmiyormusum 2 gün yattım 2 doz ciğer geliştirici nidicart verildi sürekli takipteydim 1cm acikligim vardı benim tabi ilerleme olmadı şükür erken doğacağı varsa evde de burda da olur dediler yapılacak herseyi yaptılar taburcu oldum şuan açıklık ilerlemedi pazartesi 36 oluyoruz inşallah 😊 kendinize dikkat edin yormayın üzmeyin strese girmeyin yatın yatabildiginiz kadar